Wdrożenie Baselinkera w twojej firmie. Kurierzy , akcje automatyczne, Subiekt GT itp.
Allegro
Optymalizacja Aukcji, Allegro ADS , Ustawienie konta itp.
Amazon
Szeroko pojęta pomoc w rozpoczęciu sprzedaży w największym Marketplace na świecie
BaseLinker Wdrożenie
Połącz kanały sprzedaży, zarządzaj nimi z jednego miejsca i zwiększ swoje zyski
Możesz zintegrować sklep internetowy z portalami aukcyjnymi i kurierami, korzystać z automatycznych funkcji i nowoczesnego Managera Zamówień.
Wszystko dla Twojej wygody i sukcesu Twojego e-commerce.
Jeśli masz wrażenie, że zamiast rozwijać swój biznes, spędzasz dzień na wykonywaniu powtarzalnych czynności, to koniecznie poznaj automatyczne akcje! To jeden z kluczowych modułów systemu, który bez Twojego udziału wyśle klientom wiadomości, zmieni statusy zamówień, wystawi paragony i faktury, nada paczki i wydrukuje do nich etykiety! To tylko ułamek możliwości.
Jak to działa? System automatycznie wykona konkretną akcję, jeśli nastąpi wskazane przez Ciebie zdarzenie i zostanie spełniony określony warunek
Zapomnijologowaniu do każdej platformy z osobna. Zarządzaj sprzedażą z wielu źródeł w jednym miejscu – do Managera pobierane są zamówienia z wielu kont marketplace (w tym m.in. Allegro, Amazon, eBay) oraz sklepów internetowych
Realizacja zamówień po wdrożeniu BaseLinker
1.Klient składa zamówienie np. sklep internetowy lub allegro
2. Płatność – Baselinker sprawdzi czy zamówienie jest opłacone ( za pobraniem) oraz przeniesie do odpowiedniego statusu
3. Stan magazynowy – Baselinker może sprawdzić czy mamy towar na magazynie i np. utworzyć ZK w Subiekcie lub powiadomić o braku towaru
4. Pakowanie i Zbieranie zamówień – zweryfikowane zamówienia wpadają do statusów określonych kurierów np. In post, DPD
5. Pakowanie i Zbieranie zamówień – zamówienia są zbierane pojedynczo lub grupowo a towary mogą być weryfikowane przy pomocy kodów kreskowych
6. Paczkomaty – gdy wysyłamy paczkomatem mamy do wyboru 3 przyciski Gabarytu paczki . Etykiety drukują się automatycznie po wybraniu gabarytu
7. Dokumenty sprzedaży – po spakowaniu automatycznie mogą być generowane dokumenty sprzedaży i wysłane do klientów
8. Wysłane przesyłki – wraz ze zmianą statusu przesyłki u kuriera zmienia się status w BaseLinker Wysłane, Odebrane, Problem z przesyłka
Inne akcje w zależności od potrzeb np. zwrot prowizji allegro
Jak wygląda proces wdrożenia
Kontakt i rozmowa o przyszłym projekcie
Wypełnienie krótkiej ankiety oraz Audyt procesów sprzedażowych
Wdrożenie które odbywa się zdalnie
Test wszystkich akcji i systemów oraz szkolenie . Wsparcie po wdrożeniu trwa do 30 dni
Wdrożenie systemu ERP np. Subiekt
Coraz więcej firm potrzebuje połączy swój system ERP np. Subiekt z kontami sprzedaży.
Moja firma także specjalizuje się w takich usługach .
Dzięki połączeniu ERP z BaseLinker większość procesów wykonywanych ręcznie można zautomatyzować.
To pozwala zwiększyć liczbę zamówień a także wyeliminować błędy !